Η ψηφιακή λειτουργία των επιχειρήσεων δεν είναι κάτι το παροδικό, αλλά μάλλον ήρθε για να μείνει. Το μέλλον στην ασφάλιση είναι σίγουρα ψηφιακό αλλά όχι απρόσωπο. Νέες ευκαιρίες δημιουργούνται για την ασφαλιστική βιομηχανία.
Γράφει: Νικόλας Εμμανουήλ
n.emmanuel@underwriter.gr
Έκρηξη στην επαγγελματική χρήση των ψηφιακών μέσων έφερε η καραντίνα - φαίνεται ότι μέχρι τώρα μάλλον αξιοποιούνταν περισσότερο για προσωπική ευχαρίστηση παρά για επαγγελματικούς σκοπούς.
Ωστόσο, το γεγονός ότι μεγάλη μερίδα πολιτών σε ολόκληρο τον πλανήτη πλέον δουλεύει εδώ και καιρό από το σπίτι, μία κατάσταση με άγνωστη ημερομηνία λήξης και δεδομένου ότι οι επαγγελματικές υποχρεώσεις αναβολή δεν παίρνουν, είναι φυσικό επακόλουθο social media, ψηφιακές πλατφόρμες επικοινωνίας και γενικότερα οποιεσδήποτε online υπηρεσίες να έχουν πάρει φωτιά, ώστε να έρθουν όλοι – έστω και ψηφιακά - πιο κοντά, σα να κάθονταν στο ίδιο τραπέζι.
Δεδομένου ότι οι επιστήμονες θεωρούν πολύ πιθανό το ενδεχόμενο από το φθινόπωρο να υπάρξει και πάλι έξαρση της πανδημίας και το σκηνικό των περιοριστικών μέτρων να επαναλαμβάνεται του χρόνου, άλλοτε έντονα άλλοτε ήπια, μέχρις ότου κυκλοφορήσει το εμβόλιο κατά του κορονοϊού ή έστω βρεθεί η κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή, αντιλαμβάνεται κανείς πως η νέα πραγματικότητα στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων δεν είναι κάτι το παροδικό, αλλά μάλλον ήρθε για να μείνει.
Ταυτόχρονα δε, ο επαγγελματίας γλυτώνει τις περιττές μετακινήσεις, έχοντας περισσότερο χρόνο στη διάθεσή του για να κανονίσει online περισσότερα ραντεβού.
Όσοι επαγγελματίες είχαν προλάβει ήδη να αποκτήσουν έντονη ψηφιακή παρουσία, εκμεταλλευόμενοι τα άπειρα υπερσύγχρονα εργαλεία που τους προσφέρει η τεχνολογία για να κάνουν πιο "έξυπνα" τη δουλειά τους, αυτοί θα βγουν κερδισμένοι μόλις βγούμε από όλη αυτή την κρίση.
Βέβαια, σε καμία περίπτωση, αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να πάμε στο άλλο άκρο και να θεωρήσουμε ιδανικό το να γίνονται όλα πλέον ψηφιακά.
Παραδείγματος χάρη, όταν κάποιος ενδιαφέρεται για ένα online προϊόν, τότε μια άμεση βιντεοκλήση θα μπορούσε να προσφέρει στον υποψήφιο πελάτη σε πραγματικό χρόνο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, λύνοντάς του όλες τις απορίες γύρω από αυτό, φέρνοντάς τον -γιατί όχι- πιο κοντά και σε πιθανή απόκτησή του.
Ευελιξία και προσαρμοστικότητα, λοιπόν, είναι οι λέξεις – κλειδιά και εκεί θα κριθεί όλο το παιχνίδι. Άλλωστε, ένα επιπλέον πλεονέκτημα των online προϊόντων είναι η ίδια η ψηφιακή φύση τους, η οποία τα καθιστά, από τη μία, ευπροσάρμοστα στις ανάγκες των πελατών και από την άλλη, πολύ πιο εύκολα διαχειρίσιμα για επαγγελματίες και εταιρίες, προσδίδοντάς τους έτσι επιπλέον προστιθέμενη αξία.
Πηγή: underwriter.gr